Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 17:31   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff; Finns det noko du aldri kastar?

Kaster så å si aldri bøker, med mindre de er fysisk ødelagt eller så dårlige at jeg mener ingen burde lese dem. Det går stort sett an å få gitt bort bøker vi ikke vil ha (etter et par ryddesjauer har vi gitt bort flere kasser bøker under mottoet "du får dem gratis hvis du henter dem her og tar med alt"). Det samme gjelder plater og film. Og jeg kaster ikke brev og bilder. (Eller hekleting og nupereller som farmoren min lagde, selv om vi neppe noen gang kommer til å ha dem fremme.)

Ellers har jeg ikke vesentlige skrupler med å kaste ting. Stygge duker og gamle, stygge pyntegjenstander, f.eks., har vi ingenting igjen av - får vi gitt det bort, så flott, men hvis ikke, går det rett i søpla. Vi har ikke plass til alt vi vil ha engang, så å bruke plass på ting vi ikke vil ha blir veldig bakvendt.