Sv: Avsporing: er du privat?
Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.
Jepp, jeg er også ganske privat av meg. Det er f.eks. grunnen til at jeg aldri ALDRI kunne tenkt meg å hatt au-pair. :grøss:
Det kunne ikke jeg heller, det er virkelig helt utenkelig (også av andre årsaker enn det å ha et annet menneske boende i huset, altså). Jeg er litt delt, tror jeg. Generelt er jeg veldig lite hemmelighetsfull av meg, noe i alle fall nettlivet bærer tydelig bud om. Om noen skulle snoke i skapene og se hva slags kremer og bind og sånt jeg bruker, ville det ikke brydd meg i det hele tatt. Det eneste jeg ikke liker at folk kikker på, måtte være dagboksliknende notater (de av dem som ikke er publisert på nettet. )
Hadde noen gitt seg til å brette sammen rent tøy for meg, f.eks., ville jeg bare blitt lykkelig. Jeg har skjønt at mange reagerer veldig på at svigermødre går løs på skittentøydunken og vasker klær, og den tanken er veldig fremmed for meg. Det gjør da virkelig ingenting. Her er det så gjennomsjuskete at vi ikke kan ta oss råd til slike pripne reaksjoner.
Det jeg nok er ganske privat på, er både å overnatte hos andre og å ha overnattingsgjester i huset. Kan jeg bo på hotell, gjør jeg helst det. For meg er det rart at slektninger heller vil bo privat enn på hotell hvis de får det dekket av jobben, f.eks.