Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 23:15   #47
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: er du privat?

Det eneste virkelig private vi har i huset er diverse papirer. Disse er bare for meg og mannen, og ingen får lov å rydde eller snuse der. Ellers så gjør det meg ingenting at noen rydder (hvilket er unødvendig, huset vårt er ryddig, sett bortifra leker overalt), lager mat eller ser seg rundt. Skulle noen ha interesse av å titte i undertøysskuffer og nattbordsskuffer og sånn gjør det heller ingenting (men hvorfor gjøre noe sånt, tenker jeg, hva er poenget). Når det gjelder snakk, er det en del ting jeg liker at jeg og mannen får ha for oss selv. Jeg liker ikke å fôre naboer, venner eller sladrete bekjente eller noen i familien med "stoff" de finner interessant nok til å spre videre.