Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-10, 02:18   #78
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den beste boken du noensinne har lest?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vanskelig å velge den beste, men jeg leste Papillon som 15-åring og det er fortsatt en av de beste bøkene jeg har lest.

Signerer denne. Jeg var enda litt yngre da jeg leste den, og den gjorde uslettelig inntrykk. 1984 står også høyt oppe på lista over bøker som jeg virkelig husker enda. Og som jeg leser flere ganger. Salme ved reisens slutt er enda en.

Men jeg har lest uendelig mange gode bøker, og jeg klarer virkelig ikke å si hvilken som var best. Mange er gode på forskjellige måter. Jeg elsker feks bøkene til Ami Tan, nydelig stemning.

Av gode bøker jeg har lest nå nylig peker Broken Paradis av Cecilia Samartin seg ut. Og når jeg står på tredemølla og må ha noe lettlest, er krimbøkene til Carl Hiaasen kjekke. Akkurat nå fniser jeg meg gjennom Star Island, hvor han harselerer med Hollywoodkjendiser.