Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-10, 12:42   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kantarell - kan jeg ta feil?

Ja, de kan se litt annerledes ut i fasongen når de er små, jeg er temmelig bombesikker på at alle disse er kantarell. Her ser du bilde av falsk og ekte kantarell sammen: http://www.wormnes.no/soppsiden/sopp.../kantarell.htm
Og falsk kantarell er ikke giftig. Jeg har plukket mye kantarell uten å få dem dobbeltsjekket av soppekspert, og "det gikk bra med meg".
Faren min er veldig flink med sopp, så jeg pleier å spørre ham hvis jeg er i tvil, men kantarell er en av de som jeg føler meg veldig sikker på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat