Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-10, 20:12   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på lavkarbo smoothies?

Njei, jo ... Jeg har laget endel fra denne tråden og der er det endel godt. Ikke disse med sjokoladepulver og sånt i, det takler jeg ikke. Men Desembermamma sin (den første i tråden) og en lignende variant med jordbær er ganske gode, spesielt med litt vaniljekesam i. Jeg er "desverre" helt avhengig av å ha banan i for fylde og søtsmak, men jeg ser på det som sunnere enn å tilsette sukker eller Splenda/Natreen i hvert fall. Og helt høykarbo blir det jo ikke pga. nøtter og egg, og at man som regel ikke drikker en hel slik porsjon på en gang.