Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 13:10   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

VG sin vektklubb?

Jeg skal slankes . Når skolen begynner (har en ukes ferie igjen før den tid )

Jeg vurderer å melde meg inn i VG sin vektklubb. Er det noen som er medlem der, og som har noen erfaringer (bra/dårlig) de kan dele? Jeg skal vel ned rundt 15 kg. Muligens 20.

Egentlig er jeg litt motstander av å betale for sånt, jeg vet jo hva jeg gjør feil. Men samtidig er det jo litt motivasjon, kanskje? For min del trykker skoen her: for mye cola, for mye potetgull med dip (eller skal jeg si dip med potetgull) i helgene, og for lite trening. Dårlig med frokost. Jeg syns også det er vanskelig å finne på sunne, gode middager - og har forstått det sånn at man får forslag til ukesmeny?

Er det like greit å melde seg inn for et år med en gang? Det blir jo billigere over tid dersom det blir en suksess.

Alle erfaringer mottas med takk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat