Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-10, 21:00   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?

Bare kjappe, dårlige mobilbilder, men dere får et visst inntrykk?

Inni er det to hovedrom og to smålommer som er perfekt for småtterier. Og i den ene lillelommen henger det en dings som jeg kan hekte fast nøklene mine i. Det er viktig... Jeg finner aldri nøklene mine ellers. Rominndelingen er ikke så viktig, men det kan ikke bare være ett stort rom, for da finner jeg virkelig ingenting.
På den ene kortsiden er det laget "pennelommer", noe som er smart, og sånn ellers så er det bare verdens beste veske.

Jeg har spurt hun som sydde vesken, men hun sydde egentlig ikke lenger, men kunne sy meg en veske. Men hun var mest opptatt av at hun ikke hadde noe kirsebærstoff hjemme hos seg nå, og ikke ville bestille opp, men hun kunne sy en fin veske i spreke farger med fugler på.

Også har jeg forsøkt å google litt rundt etter et slikt stoff (sort bunn med kirsebær på), men jeg finner ikke noe. Men det er jo mulig å sy vesken i bare sort, også stashe den opp med litt kirsebærknapper og lapper og slikt?

Kan noen juble og si at det der er lett som en plett, og at de kan ha en slik veske klar til meg i går?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00246.jpg (193,2 KB, 175 visninger)
Filtype: jpg DSC00247.jpg (196,8 KB, 121 visninger)
Filtype: jpg DSC00248.jpg (197,3 KB, 104 visninger)
Filtype: jpg DSC00249.jpg (201,7 KB, 92 visninger)