Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 14:23   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Det er ikke noe galt i å være mett hele dagen.
Jeg spiste skyr med blåbær til frokost. Det er helt utrolig godt og jeg må gjøre det til tradisjon, tror jeg. (sukret blåbærne med litt sukrin - det blir andre boller når vi får ferske blåbær i hus til helga)

Til Lunsj spiste jeg salat av fetaost, avocado, tomat, agurk, kylling og pinjekjerner. Da ble jeg litt kvalm (Jeg er litt småkvalm på lavkarbo - det er litt upraktisk)

Ellers har jeg drukket 1,5 liter vann og spist kanskje 6 paranøtter.

en plomme (spiser egentlig ikke frukt - kun bær) og en kopp kaffe.

Middag blir ertesupper med pølse. Jeg er som Blondie: Ikke noe ekstra fuzz. (Så fiberhusk, proteinpulver og sånn er ikke noe for meg - det er kun sukrin jeg kjøper utenom)