Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 18:27   #97
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Jeg liker jobben min, og jeg liker å ha fri. Jeg kunne godt tenkt meg å jobbet mindre om mannen tjente så mye at det ikke innebar store endringer for oss økonomisk. Jeg er trøtt når jeg kommer hjem fra jobb, og er ikke så glad i å starte med så mye husarbeid da. Men jeg liker å ha det ryddig og fint. At jeg ikke trør i smuler og sand, at klærne ikke blir 14 dager på tørkestativet, og å slippe å se meg rundt og tenke "hvor skal jeg starte" hver eneste dag. Hvis jeg er hjemme en dag alene er det utrolig hva jeg får gjort. Koser meg masse. Har på musikk, rydder, ordner og får ting unna. Jeg synes sessuten i en travel uke at jeg ikke får nok tid til ungene, da timene fram til leggetid går så fort. Så for meg handler det vel å finne en balanse i livet som fungerer. Pr. i dag er vi ikke der, så da er det 100% jobb og 100% rot hos meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat