Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 00:30   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Er det?
Nå er det forskjellig hva folk mener er "å bruke tid" på barna eller "pleie familielivet" for noen kan to timer mellom barnehagetid og leggetid være å takle familielivet. Mens andre har andre verdier, ønsker og muligheter til å prioritere annerledes.
Likestilling ville være å anerkjenne at tid til barn og tid til å være forelder har en verdi som er samfunnsnyttig.

Poenget her er at det hovedsakelig er kvinner som ønsker det. Da blir det et problem.

For øvrig kunne jeg gjerne tenkt meg en dag i uken selv for å ordne alt jeg ikke får ordnet når jeg er på jobb, men jeg hadde antageligvis bare sittet og lest internettet, tenker jeg. :know thyself:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat