Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 07:58   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Det er jo en god del kvinner i ufrivillig deltidsarbeid også da, som går i ulike turnuser i helsevesenet f.eks, hvor de aldri får en 100% fast stilling, men en eller annen prosent, også ekstravakter her og der (på tider det ikke passer) Kvinner er overrepresentert i denne gruppen. Veldig.

(Kan jeg forresten føle meg relativt likestilt siden både jeg og mannen reduserte våre stillinger for å være hjemme med Knerten når han ikke fikk plass i barnehagen? Siden det ikke var naturlig at bare jeg skulle gjøre det, mener jeg? for oss var et helt naturlig at begge skulle redusere sine stillinger. Dog var jeg hjemme i 3 dager og han i 2, så jeg reduserte mest da. Men "litt mer likestilt" i alle fall?)