Tråd: Er jeg sær?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-07, 20:55   #10
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær?

Jeg hadde neppe sagt fra på en åtteårsdag, av hensyn til bursdagsbarnet. Istedet hadde jeg kanskje på en spøkefull måte sagt at jeg var redd for å bli smittet og at hun trygt kunne holde senga.
At man inviterer til bursdag sjøl om noen er syk, synes jeg ikke er så ille i seg sjøl, men da holder den syk seg langt unna gjestene. Andre i familien kan naturligvis være smittet, men det kan de jo også være om de går på barnehage eller skole, liksom. Man kan jo ikke isolere seg sjøl om noen i familien har omgangssjuka, men jeg synes man likevel bør opplyse gjestene om det på forhånd, slik at de sjøl kan bestemme om de vil komme eller ei.
Det jeg med sikkerhet kan si, er at jeg hadde spist ytterst lite kake og dessuten bedt til høyere makter om at alle som hadde vært i befatning med maten hadde vært pinlig nøye med håndhygiene.

Sist redigert av Fadese : 11-02-07 kl 21:07.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat