Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 12:00   #168
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Ja, ja. Da har jeg vel flaks som jobber full tid, da.

Det var forøvrig en debatt her inne for ikke lenge siden der det kom ganske tydelig frem at det å levere barna når barnehagen åpner, og hente de når den stenger ikke er ideellt. Jeg lurer litt på hvordan korte dager i barnehagen er forenelig med å jobbe 100%

Det er ikke et problem i det hele tatt hvis man ikke har veldig rigide arbeidstider eller er alene om henting og levering. Mannen leverer minstejenta i barnehagen mellom kl 8:30 og 9, og jeg henter henne mellom kl 16-16:15. I barnehagen vår (bedriftsbarnehage) jobber så godt som alle foreldrene full stilling. Likevel er det få barn i barnehagen før åtte og etter fire. Langt de fleste deler på levering og henting og flekser på arbeidstiden.

Skremmern: du har helt rett. Det var ufint å ta diskusjonen til et personlig plan, og det beklager jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat