Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 18:29   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ikke sagt at noen her sluntrer unna, (men hvis jeg skulle beskydt noen for det, måtte det være dere statsansatte ) jeg har sagt noe om at enkelte yrkesgrupper har en mye større mulighet til å styre sin egen jobbhverdag enn andre.

Og selvfølgelig er det ingen høyt utdannet FP-kvinne med respekt for seg selv som vil innrømme at hun jobber redusert. Da sier man heller at man vanligvis jobber 140 %, men at man nå har gått ned til 100.

... sa læreren. :flirer:

Nuh er jeg ikke høyt utdannet, men jeg har da aldri lagt skjul på at jeg før jobbet 80 %? Fordi jeg måtte. Kabalen måtte gå opp i forhold til aleneforeldertilværelsen. Og så jobbet jeg så mye at jeg fikk masse frihet under ansvar, nå har jeg 100 % stilling og flexer der jeg flexe kan. (Og selvfølgelig jobber jeg i praksis mye mer enn 100 %, men det er fordi jeg har karrierefokus og vil. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat