Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 09:53   #35
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bonderomantikk

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg kan ikke helt forstå at folk som har barn blir med på et slikt program, jeg. Er det ikke litt vesentlig å ta hensyn til ungene når man skal finne en ny partner? Å utfolde seg foran kamera og skulle velge en på noen få uker tror jeg ikke akkurat er anbefalt i forhold til at de minste i familien skal ha en god tilværelse. Derfor blir jeg litt sånn av de som oppfordrer deg til å sende brev.

Jeg skjønner ikke at folk uten barn blir med heller altså, men da ødelegger man i hvert fall bare for seg selv.

for det første er mine unger for små til å se dette på tv og forstå.

for det andre VIL jeg ikke på tv fordi det er pinlig for meg.. men jeg tror neppe det ødelegger noe særlig for min fremtid akkurat. Det er liksom ikke paradise hotell heller.. og jeg husker hvertfall ikke alle damene som har vært med i bonderomantikk. Kun hun psykodamen som stod og grein og tullet seg..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat