Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 21:36   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt "klamt" spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg rynker litt på nesen når voksne mennesker er så blakke at de må låne penger. Godt mulig jeg er snobbete eller lever lykkelig i min rosa boble, men sånt gjør meg litt betenkt.

Ja, det er jo ingen drømmesituasjon og vi har sjelden vært blakke faktisk. Vi har jo levd på kun mannens inntekt i noen år (pga. operasjonen min, graviditet, manglende barnehageplass og diverse) og da kom vi faktisk oppi et par sånne situasjoner. Ordentlig, trygt barnesete til minsten var litt viktigere enn stoltheten vår, spesielt når venninnen min selv tilbød seg å låne oss de pengene og vi visste vi kunne betale tilbake få måneder etter.
Nå er det heldigvis slutt på sånt i og med at vi begge jobber fullt. Heldigvis. Men jeg er jo glad jeg ikke lever i en rosa boble selv (sier ikke at du gjør det) for nå vet jeg jo at folk havner i diverse kjipe situasjoner og at verden ikke er svart-hvit. Mannen min er verdens mest økonomiske menneske, så sløsing forekommer omtrent ikke i dette huset, egentlig.