Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 15:42   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan prikker du?

Jeg tror jeg har gitt 3 røde prikker her inne, og fått omtrent like mange tilbake. Egentlig misliker jeg de røde prikkene. De vekker et eller annen barnslig psykoinstinkt hos meg som gjør at jeg faktisk blir litt ergerlig når jeg ser dem. Som om jeg hadde sagt noe i en forsamling og fått en smekk over hånden. Jeg tror jeg har holdt meg for god til å prikke tilbake de gangene det har skjedd, kanskje muligens ikke første gangen, men det er lenge mellom hver rødprikk. Jeg er blant dem som ikke gidder å skrive i de hissigste diskusjonene her inne, både fordi jeg ikke kjenner folk så godt, fordi jeg faktisk ikke gidder å få bøttekjeft av de som er rammest i munnen her inne og fordi det skal litt til for at jeg fyrer meg opp online.

Jeg er kanskje ikke så flink til å grønnprikke heller, med mindre et innlegg skiller seg eksepsjonelt ut fra mengden og jeg føler for å kommentere. Kanskje jeg burde bli flinkere, for jeg vet jo at jeg selv faktisk sjekker prikkene mine regelmessig og blir glad når det kommer en ny. Ja, faktisk, jeg skal bli rausere

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat