Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 15:58   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan kroppen "trene seg opp" til å forbrenne karbohydrater?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jepp - det er stor forskjell på hvordan folk håndterer karbohydrater. Han jeg bor sammen med legger ikke på seg uansett hvor mye sukker han spiser. Jeg kan fint legge på meg flere kilo i uka om jeg spiser sukker og mel i noen særlig grad.

Men tror du det er genetisk betinget, eller kan det ha sammenheng med at du f.eks. har hatt lavkarbo-kosthold over lengre tid?

Dette er veldig interessant - pøs på med kunnskap!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna

Det jeg tror varierer mer, og som man nok kan trene seg opp til, til en viss grad, er å forbrenne fett og proteiner (litt usikker på det der med proteinene).

Hvis man skal trene på dette, er det kanskje lurt å spise masse sjokolade - som jo er rikt på både sukker og fett?