Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 22:10   #76
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol når du er alene med barna

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tja, lettsindighet, kanskje? En tabbe tenker jeg på som en dum handling som fikk konsekvenser.

Det var tankeløst og sløvt. Vi satt på verndaen i mange timer, pratet, jeg "glemte meg" og vi ble begge overrasket over at vi hadde gjort et så stort innhugg i vinkartongen. Det fikk ingen konsekvenser, og jeg var på ingen måte så beruset at jeg ikke hadde greid å ta meg av Lillemor om noe skulle ha oppstått. Men likevel var det altså godt over grensen for hva jeg synes er greit når man har ansvar for barn, sånn for å være på den sikre siden.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat