Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 17:28   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Vi har en som skal opp i tredje, og han har blitt tatt ut utenom hvert år. En langhelg for å feire 40 års bryllupsdag for mine foreldre, en uke for å feire 70-årsdagen til bestefar og nå i september en uke for å feire 70 år for farmoren deres, dette er spanderte turer som vi setter stor pris på selvfølgelig. De hadde ikke hatt mulighet til å gjøre det i fellesferiene. Vi har alltid meldt fra i god tid og spurt om det er noe som skal følges opp. Denne gangen ber vi nok om få med ukeplan som må gjøres. Og krysser fingrene for at det er ok, vi skal søke om fri med en gang skolen starter på mandag.
Jeg er sikkert litt preget av at mine foreldre tok meg ut både en og to uker på vinteren, da mamma blir mye bedre av sin sykdom av sol og varme. Vi fikk alltid med lekser og måtte skrive stil om turen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat