Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 11:58   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, er det noen ting som du ønsker deg med det lille barnets intensitet og som er for dyrt (akkurat nå eller for alltid)

Ja.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tenker f.eks hytte på Sørlandet....

Ja!

Finn.no er full av bilder med hytter til 5-6 mill, det er nokså utopisk, ja. Utover det er det ikke noe jeg er lidenskapelig opptatt av sånn sett. Jeg drømmer kanskje av og til om det Perfekte Hus, som ligger landlig til med god plass og stor hage, men ved sjøen og et jorde, men gangavstand til byen, masse trivelige naboer osv osv. Med andre ord et hus som ikke finnes et sted som ikke eksisterer. Så det er en sånn døfødt greie å tenke på.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat