Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 18:39   #103
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg kjenner at denne tråden virkelig går inn på meg, siden jeg skal dra på ferie om 3 dager og har bedt om fri til barna en uke. Jeg er student og alene med barna, hadde ikke hatt sjansen til å dra før nå, og de holdningene jeg møter om at jeg da bare bør holde meg hjemme og ikke unne barna Sydentur får hårene litt til å reise seg på ryggen.

Jeg skjønner hva du mener, og sitter igjen med litt av den samme følelsen selv. Nå har det jo blitt uttalt i denne tråden hvordan mesteparten av de som gjør dette er de som alle mest trenger å være på skolen, og at foreldrene er de som minst følger opp i forhold til skolen, så jeg skjønner jo hvordan flere her må oppfatte meg, som da skal ta ut jenta mi i september for en ferietur.