Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 21:48   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol når du er alene med barna

Uansvarlig og .

Jeg har ikke noe problem med at noen synes jeg er uansvarlig som kan finne på å drikke alkohol mens ungene er hjemme, og dermed ikke kan kjøre dem til sykehus om de skulle trenge øyeblikkelig hjelp. Jeg er nok ekstra uansvarlig, siden det knapt er mulig å få tak i en taxi her. På den andre siden kan jeg, helt lovlig, kjøre bil med 0,9 i promille her, om det skulle være nødvendig. Og så mye mer enn det har jeg sjelden i promille, gitt. Eller, det vet jeg jo ikke, jeg har aldri testet promillen min.

Iom at vi gjerne drikker vin sammen når vi begge er hjemme så spiller det egentlig ingen trille om jeg drikker når jeg er alene. Noe jeg kan finne på å gjøre. Et glass vin å nippe til mens jeg ser på tv eller leser en bok er noe jeg synes er fryktelig lite syndig og umoralsk.

Men folk er jo forskjellige, og det er helt greit for meg.