Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 21:54   #250
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkohol når du er alene med barna

Det er forskjell på dømmekraft og reaksjonsevne. Det synes jeg er et vesentlig moment. Reaksjonsevnen ved f.eks bilkjøring blir påvirket av små mengder alkohol og det blir den også av for lite søvn. Dømmekraften til å handle korrekt i forskjellige situasjoner derimot skal det nok litt mer til å påvirke. Jeg blir sjelden så beruset at dømmekraften min blir påvirket. Selv om det hadde vært pinlig å ta med seg junior på legevakta i småberuset (etter noen glass vin f.eks) tilstand så hadde det nok ikke påvirket min evne til å ta meg av ham. Jeg var ute med en kompis for mange år siden og vi begge var drita. Han falt ned fra en kant og skadet seg. Jeg reagerte jo allikevel med å legge han i stabilt sideleie, ringe ambulanse og var hele natta på sykehuset (albue ut av ledd og div). Jeg ville aldri vært så full sammen med et barn altså, men allikevel dersom noe mot formodning plutselig skulle skje en kveld vi har middagsselskap så er jeg ikke redd for å ikke være i stand til å ta godt vare på ham. Den risikoen tar jeg de få gangene det er snakk om.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat