Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 18:26   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Jeg tror at dette kommer veldig an på foreldrene og omgivelsene. Noen som har vokst opp i store familier føler sikkert at de har fått for lite individuell oppfølging, mens andre mener det motsatte. Jeg tror ikke det er antall barn som i hovedsak er avgjørende for hvor velfungerende en familie er, og hvor stor grad av oppfølging barna får. Noen er flinke til å administrere sine 7, mens andre strir med 2. Personlig ville jeg nok slitt veldig med å følge opp 6-7 barn fordi jeg er ganske avhengig av å ha litt fritid selv også.

Det finnes vel ikke noe entydig svar på denne problemstillingen?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat