Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 07:56   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om katt

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Dette var jo oppløftande! Men da lurer eg på om folk reiser med katten - dvs tar den med på korte turar (eitpar timars kjøring), og blir der nokre døgn? Kan katten vere ute her, eller vil den springe vekk og forsvinne? Den oppfører seg jo ikkje som ein hund heller.

Som sagt - eg er svært uerfaren, men vil heilt sikkert bli veldig glad i ein eventuell katt.

Vi tar alle tre kattene med oss når vi reiser til svigers som bor to timer unna. Der går de fritt ute, men de første gangene vi var der måtte de luftes ute sammen med oss før de ble kjent med det nye stedet. Nå er det ikke noe problem. Den forrige katten min var med meg overalt egentlig, hun gikk aldri bort fra meg uansett hvor vi var. Reiste både med bil, båt og buss med henne.
Til å begynne med kan reisen være ganske skremmende for katter. De reagerer gjerne med sikling og sår mjauing, så inntil de er vant med reisen er det lurt å sløve de ned med reisesyketabletter for katt.