Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 18:49   #31
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Nei, det gjør nok ikke det. Det som fungerer for en familie, funker ikke for andre. Jeg har sett mønsterfamilier med ti unger, og tobarnsfamilier som ikke har koll på noe.

Ja, det var litt det jeg mente også.

Allium, beklager forbisnakkingen, men jeg fikk et inntrykk av at de du kjente ikke føle de ahdde tid til å hjelpe ungene med leksene eller følge dem om slik de ønsket eller burde? Jeg legger ballen død.

Jge synes det er stor forskjell på å sitte pal med ungene mens de gjør lekser og å være tilgjengelig. Tilgjengelig har jeg tenkt å være, men å sitte sammen med dem uten å kunne gjøre noe annet?

Noen foreldre trenger sikkert å strammes opp når det gjelder oppfølging, men å MÅTTE sitte sammen med dem? Virker litt unødvendig, så lenge ungene er nogenlunde konsentrert og har utfordringer som passer dem. Jeg må tydeligvis skjerpe meg frem mot Lilles skolestart om halvannet år, skjønner jeg. :lat: