Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 11:06   #190
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 321
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Jeg har bestilt en ukes Englandstur for familien vår i høst. Vi skal tilbake for å besøke venner og den gamle skolen til 7-åringen, og derfor er det ikke aktuelt å gjøre det i juleferien når skolen er stengt og mange er bortreist. Jeg startet planlegginga med å se på skoleruta. I vår kommune er det 2 dager fri i september/oktober og 1 dag fri i november. Vi endte opp med å ta turen rundt den ene fridagen i november fordi det ikke var mulig å gjøre det i sept/okt. 7-åringen blir da borte 4 skoledager, og jeg mener ærlig og oppriktig at det må være greit. Mener dere som ikke vil innvilge fridager overhodet at han ikke skulle hatt mulighet til å dra på en slik tur? Det blir for meg utrolig lite fleksibelt, og jeg vil synes det var veldig dumt om man fikk en så lite fleksibel praksis her til lands.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat