Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 09:32   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettere rystet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ventet på den etter at jeg så tråden i går kveld.

Den må jeg ha gått glipp av. Eller mener du denne? Jeg syns for øvrig det er et poeng å nevne slike ting, hver gang det er fullstendig irrelevant.

(Jeg forstod det slik at HI lette etter guttens foreldre ved å lete etter noen som også var afrikanske. En etterforskningstaktisk opplysning, rett og slett)

Ja, men har vi bruk for denne opplysningen? Hadde hun skrevet "gutten hadde rødt hår/blondt hår" i en annen setting, selv om hun sikkert også da hadde sett etter foreldre som liknet. I think not.

(Og er det helt irrelevant ellers, forresten? Jeg observerer i blant at man har et mer "village"-syn på barnepass i noen kulturer, og regner barn som trygge så lenge det finnes folk rundt dem. Altså at Noen ville passet på at barnet ikke havnet i tømmerrenna, siden det jo var masse folk der.)

Det er irrelevant i denne sammenhengen, fordi hun sier ingenting om at det er det hun har lyst til å diskutere. Hun vil tydeligvis bare være sjokkert.

Sist redigert av Tallulah : 24-08-10 kl 09:39.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat