Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 11:02   #17
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

0600 Vekkerklokka ringer og mannen skal opp
0620 Jeg sparker mannen ut av senga
0645 Jeg står opp, dusjer og steller meg
0700 Mannen går, jeg smører matpakker og frokost - spiser frokost og leser gårsdagens avis
0720 Eldste kommer tuslende, går på badet og steller seg
0730 Eldste spiser frokost, jeg vekker mellomste og kler meg
0740 Jeg vekker minsten
0745 Mellomste spiser frokost, eldste tar tannpussen og jeg kler steller og kler minsten
0755 Mellomste og minsten pusser tenner (minsten spiser i barnehagen).
0800-0810 Vi går ut dørene, de to eldste på skolen og jeg følger minsten i barnehagen
0830 Jeg begynner på jobb, stort sett på hjemmekontor. Så er jeg hjemme før den tid så setter jeg ofte på en maskin med klær eller oppvaskmaskinen eller får ryddet litt.
Høres kanskje litt ukoselig ut at vi spiser hver for oss, men jeg synes det er deilig med litt tid for meg selv om morgene og skal ungene sitte og spise uten at jeg vokter på dem så er det full krangel. Så da er det bedre å bytte på å være på badet og spise.