Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 13:22   #28
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips om tannpuss?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror de fleste foreldre (av barn med null hull) har vært innom denne varianten en eller annen gang. Vi har i alle fall gjort slik med begge våre. (Vi var så heldige at de tok poenget kjapt. Jeg er takknemlig for at vi ikke måtte gjøre slik over en lengre periode, men hadde vi måttet så hadde vi gjort det.)

Jepp! På området tannpuss praktiseres tvang her i gården også. Poden har ikke tatt poenget enda (2,5 år), selv om han glimter til noen dager og gaper av hjertens lyst. Det har hjulpet godt å bruke fluortabelett som "premie" (han blir veldig lykkelig av det og sier "mmmm- denne e goo *lykke*" ).
Vi synger PostmanPat-sangen så lenge han gaper, men noe gråt, holding og hyling blir det ja.
Andre triks er Postman Pat-tannbørste og tannkrem, som passer til sangen, det er veldig viktig å se og snakke litt om ham før og etter tannpussen.

Jeg er kjempenøye på tannpussen så tårer og ramaskrik får bare komme. Mitt "mantra" er at pussekampene blir premiert med at han slipper å borre som treåring

Sist redigert av Vianne Rocher : 24-08-10 kl 13:29.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat