Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 14:34   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli uvenner med noen

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er enig og det er sånn det er for meg også. Men samtidig så er det litt besnærende tanken på å ha en Harry-Potter-type fiende, jeg mangler en Draco Malfoy i livet. En som man blir veldig raskt sint på og som man myser fiendtlig til om man møtes i en bokhandel. Jeg synes det virker litt artig.

Det hadde vært gøy! En super-villain-enemy! Jeg kjenner noen som har sånne. Desverre virker det som det tapper dem for veldig mye energi og hele tiden skulle være i konflikt med noen.

Jeg har forresten en fyr jeg misliker sterkt. En tidligere arbeidskollega som var fullstendig psykopat. Men jeg vil jo ikke si at vi er uvenner, vi har i grunn aldri vært venner, og siden han er fullstendig uspiselig så holder jeg meg bare langt unna.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat