Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 19:30   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pedagogisk opplegg på SFO?

Hva skal jeg si? Jeg tror ikke de nødvendigvis har en veldig bevisst tanke om at barna skal lære så voldsomt mye, men de legger vekt på at det skal være et godt sted å være. Og det er det viktigste for meg. Barna har behov for frileik og aktiviteter som ikke er knyttet til læring også (skjønt de lærer vel av det aller meste). Barna driver med data, spiller spill, holder på med formingsaktiviteter, har turdag en dag i uka og i blant baker de. De voksne sitter/står sjelden sammen, men er sammen med barna. I feriene, når det ikke er skole, har de et stort sett en større aktivitet. I sommer hadde de for eksempel mange skogsturer, museumsbesøk, indianerleir mv. Jeg TROR de har tilbud om leksehjelp nå fra 2. klasse, og det kan jo være praktisk på hektiske dager.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat