Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-10, 10:32   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chill Norway til både voksen og barn

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Det er akkurat det. Damen i den lokale butikken her sa at de ikke hadde i 14, og at det var da bare å kjøpe voksenmodell i XS. Da måtte jeg bare si til henne at nei, det var det ikke - for prisen er en helt annen. Jeg kjøper ikke en kjole til en 11-åring til 1400. Neste år er den kanskje for liten.

Hvilken butikk i lillestrøm, kan jeg spør om det?

Ja da, men jeg husker ikke hva den heter. Den ligger i Adolph Tidemands gate, altså den gata som går rett opp fra stasjonen - hvor bl.a. Posten og grønnsaksbutikken Keiser ligger. Barneklesbutikken ligger nærmere kirka. Jo, nå kom jeg på det - Englebarn. De har også en avdeling på Sandvika Storsenter.

Som regel har de hatt noen barnekjoler fra Chill der (i frotte), men ikke så mange typer. De har vært veldig lyse i fargene, så vidt jeg husker.