Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)
Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.
Og det får de også, ihvertfall om de har nok penger. 

Jeg synes vel i grunnen at hun her ser skikkelig creepy ut jeg. Vel har hun glatte veldformede trekk, men det er noe med det stive ansiktet og blikket hun alltid har på bilder som gjør at jeg grøsser.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Ja, der ser man jo egentlig veldig godt hvor lite pen en flott dame kan se ut med grell belysning, ustelt hår og et håpløst ansiktsuttrykk. 
... og det har ikke de der h***** butikkene skjønt enda med tanke på prøverommene. 
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det finnes også nok av paparazzi-bilder på nett og ellers som viser hvordan glamorøse kjendiser "egentlig" ser ut, altså når de pusser nesen eller spiser samtidig som vinden rufser til håret deres, eller lignende. Det er ytterst få som ser modellvakre ut uten modellsminke og et flatterende ansiktsuttrykk. 
Hvordan man har det inni seg har utrolig mye å si for hvordan en fremstår. Ansikt og mimikk har enormt mye å si. Jeg ser det spesilelt på meg selv i speilet. På gode dager der jeg er glad, smertefri og har stelt meg, så er jeg rimelig fornøyd med speilbildet mitt. Mens på dager der jeg er sliten, har mye smerter, er nedfor og hele verden ser vrang ut, -og jeg heller ikke har fått stelt meg. Vel da kan jeg skremme fanden på flat mark.
Jeg leste noe en gang om at man var selv ansvarlig for sitt utseende etter fyllte -husker ikke om det var 30 eller 40. I allefall, så har det med at hva vi tenker på, hvordan vi spiser, hva vi føler, osv setter sine spor etterhvert. Og det er vel årsaken til at endel av disse som var så pene som unge og har levd et utsvevende liv ikke alltid er så flotte lengre på reunion etter 20 år. Mens andre igjen blir vakrere med årene.