Sv: Jentete og guttete
Jeg syns også det er dumt at det skal være så stor forskjell. Mine jenter har mye rosa, fordi de er de eneste jentene i familien (har 5 fettere), så alle syns det er så gøy å kjøpe "jenteklær". Jeg bryr meg ikke så mye, så det jeg kjøper kan være alle farger. Minsten syns biler og dinosaurer er kjempegøy, men eldste liker mest "jentegreier". Sambo ville nok helst hatt en gutt, så han er veldig flink til å kjøpe det som vel regnes som gutteleker til begge to.
Jeg syns det er kjempedumt at det er så stor forskjell, men samtidig så tror jeg det merkes mindre hvis man har en jente enn en gutt. Som jeg nevnte i den andre tråden har minste mye klær fra "gutteavdelingen" siden hun er veldig opptatt av Lynet McQueen, og eldste har en del gensere med Star Wars på. Tror dette oppleves som mer "stuerent" enn en gutt som har på Hello Kitty genser, selvom jeg ikke nødvendigvis er enig i det. Jeg har hvertfall aldri fått noen kommentarer selvom minstens favorittantrekk for tiden er fotballshorts, blå t-skjorte med Lynet McQueen på og blå støvler med dinosaurer.
|