Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 13:34   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og mens jeg leter etter en sang ...

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Se på kroppen da kvinnemenneske, kroppen!

Han har for sluttende skuldre syns jeg.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har heller aldri ansett patrick swayze som en lekkerbisken - liten og med små øyne. MEN - hendene er fantastisk flotte *detaljfokusert*

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

ENDELIG noen andre som har forstått poenget med hender. Sexy mannehender. :sikle:
Syns ikke Swayze sine er de helt store da.
Men hendene til gubben var hovedgrunnen til at jeg begynte å date han. Så kom det jo frem etterhvert at han hadde andre kvaliteter også.

Hender er utrolig viktige, noe av det viktigste (når vi snakker utseende) faktisk og det tok noen år for jeg selv kom frem til at det påvirket meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat