Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 23:58   #23
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reklamere på sofa?

Nå er jeg irritert! Jeg reklamerte, fikk beskjed om at de skulle gi beskjed til mannen som hadde med reklamasjoner å gjøre, slik at han kunne komme og se på sofaen. Ingenting skjedde. Jeg purret på dem etter noen uker, og de skulle si fra til denne mannen igjen. Ingenting skjedde. Purret igjen for 3 uker siden, ingenting har skjedd! Skikkelig dårlig service.

Skal ringe til uka igjen og være streng! Kan jeg be om å heve kjøpet og få alle pengene igjen, eller er dette for mye forlangt? Har ikke funnet noen sofa på Bohus som jeg liker, har nemlig sneket litt allerede.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat