Tråd: Vinterens sko
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 16:25   #5
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Og jeg har så smale legger, alt alt henger og slenger rundt, så jeg er på jakt etter noen som er smale i leggen, samt uten noe videre hæl. Har lett i over to år nå. *ulykkelig*

Jeg fant forresten et par sist jeg var i Bergen, og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte dem, men de var veldig dyre, og jeg hadde brukt litt mye penger den siste tiden.

Men dersom de er der neste gang jeg kommer til bergen igjen, så skal jeg kjøpe dem. Men jeg lurer på om jeg skal gå for svarte, brune, eller grønne (de var i semsket skinn med litt snøring slik at jeg fikk dem til å sitte perfekt).



Jeg tenker jo at svart er det mest anvendelige, men også litt kjedelig. De jeg prøvde var i grønnt og veldig fine, og passer til høstjakken min som er grønn også, men vinterjakken min er lyseblå... :usikker:

Jeg har samme problemet. Har et par svarte støvletter fra campers, som jeg elsker og som er ganske passe på leggen. De er også helt flate. Kjøpte de for to år siden, og synes de er like "hippe" enda.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat