Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 22:10   #40
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Vi forholder oss ikke til aldersgrensene nei, men vet hva barna liker. Dvs. de har vel sett filmer for 7 og 11 år fra de ble interessert i det. Det handler mer om interesse her. Men engelsksnakkende filmer foretrekker de å se hjemme, for de vil at jeg skal snakke og forklare underveis. MEN lillebror kjeder seg fort, og først nå når han har 5 vil jeg anta at han kan se en hel film på kino. Han har forsøkt seg noen ganger da han var yngre, og hadde jo helt mark der han satt. Mine blir ikke skremt av barnefilmer, men de er kresne på hva de synes er morsomt å bruke tida på. Derfor foretrekker vi generelt å se filmer hjemme, og går vel kun på kino om det er noe veldig spesielt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat