Tråd: Natt-tøy
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 22:38   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Natt-tøy

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg kan forøvrig forstå argumentet om renslighet. Eg skiftar truse og pyamas oftare enn eg skiftar sengetøy. Men eg skal gå med på at ei truse er meir i nærkontakt med kroppen enn sengetøy altså. Likevel.

Det er sånn jeg også tenker. Spesielt når det gjelder menn, der ligger jo tissen og skviser seg i dynetrekket hele natta, omtrent. Truse skifter man jo hver dag, mens sengtøy går det jo fort en uke eller to mellom hvert skift. Jeg takler det bare ikke. Heldigvis foretrekker mannen å sove i boxer.