Tråd: Natt-tøy
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 22:38   #73
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Natt-tøy

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

I min verden ville det vere upraktisk å sove naken eller i truse - er stadig noko ein har gløymt etter ein har lagt seg. Skal berre sjekke ditt og datt. Da må i alle fall eg kle på meg, for det er innsyn - i alle fall om eg set lys på. Og så skal eg kanskje på do om natta - må ha kle på på grunn av innsyn (sjølv om resten av verda sikkert ligg og søv da).

.

Hm, du er en krisemaksimerer, skjønner jeg. Jeg går ut fra at resten av verden sover, og smetter lett ut av sengen uten klær, og i alle fall bare i truse.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat