Tråd: Natt-tøy
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 20:12   #114
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Natt-tøy

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi bruker faktisk kondom, så den saken er heldigvis grei. De gangene vi ikke har brukt noe har vi hatt badehåndkle under, man skifter jo selvsagt laken om det kommer sæd og sånt på det, eller er det noen som bare overser sånt og fortsetter å ligge i det?

Jeg tror det er ganske mange, og "ligge i og ligge i", fru Blom. Vi snakker jo om ganske mikroskopiske væskemengder her, eller?
Jeg tror du har en veldig tålmodig mann, Iset. Min hadde nok blitt ganske forbanna hvis jeg hadde insistert på at han skulle opp av sengen umiddelbart etterpå fordi jeg skulle skifte laken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat