Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 20:38   #309
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Det er et slags brød/lapper, altså brødaktige greier. Smaker helt greit med pålegg på. Jeg liker best den søte varianten da, og baker heller Karinbrødet enn å bruke disse som brød. Men de er greie. Jeg kan ikke huske å ha fryst dem ned, men det går helt flott ifølge Monique på den siden. Jeg har forresten dilla på Nutty Cheese Muffinsene for tiden (men det er en dille som pleier å gå fort over). Deler dem i 3 "spiralloff-skiver", nydelig og mettende.

Nå har jeg forresten laget digg kvelds (og lunsj til mannfolket i morgen); karbonader med purre, mye hvitløk, chilipaste, Provolone i terninger, parmesan, egg, muskat, salt og pepper. Knallgode! Og til middag hadde vi svinefilet med wokgrønnsaker og bearnaisesaus.