Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-07, 21:03   #12
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars lille valpen vår

Valpen vår (7 mnd) får ikke lov til å være ute alene i hagen, nettopp pga en vet ikke hva som kan skje et ubevoktet øyeblikk.
De må passes på akkuratt som babyer.
De putter allt i munnen, sette fast i halsen, andre barn/voksne kan være stygge med den.

Vi er alltid med han ute.
Når de er så små har er de så fordømt tillitsfulle og elsker all oppmerksomhet og vil bare kose og leke, smake på allt.

Vi kommer til å lage en trygg hundegård til sommeren bak huset, da ser ikke ungene han, samt løpebånd i hagen slik at han kan være ute sammen med ungene uten at de er redde for at han skal stikke av (jakthund med litt for gode instinkter, hehe)

Han er den lille babyen min.
Stakkar valpen din, håper han ikke er blitt skremt av ungene.

Min lille gutt ble hentet av min venninne i kveld, hun skal passe han i de 4 ukene vi skal være borte i statene..
Uff, ikke enkelt å si hadet til han, det snodige var at han merket at noe var på gang, for han ble veldig rolig og hadde halen mellom bena dakkar når vi sa hadet til han. *snufs*

Har tatt tak i unger mange ganger jeg som plager katter og bikkjer ute.
Ser det så altfor ofte desverre.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat