Tråd: Kotyme
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-10, 19:25   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kotyme

Jeg synes ikke du skal si at du ber. Det vil jo være ren løgn, og i strid med den kristne tro (og common sense forsåvidt - iallefall her i Norge). Jeg har skjønt at amerikanere kristne eller ikke har en tendens til å ty til kristne fraser. Men det er ikke kultur her - og det tenker jeg at de må forholde seg til. Omtanke kan vises på andre måter også, jeg er sikker på at det uansett vil bli satt pris på. Men jeg skjønner at det er ekstra vanskelig når det er snakk om folk i sårbare situasjoner.