Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-10, 09:27   #12
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Ja. Om en jente plutselig begynte å treffe en gutt alene og over lengre tid gjorde dette ville jeg ment at noe måtte være galt. Altså, de får gjerne gjøre det, men det hindrer meg ikke i å tenke at noe kan være galt.

Jeg ville aldri rådet en vennine til å dra alene på hyttetur, gått på kino med en gutt uansett hvor mye venn han er. På et eller annet tidspunkt tror jeg det ville oppstå problemer på en eller annen måte.
Jeg har særdeles dårlig erfaring med dette, så det farger nok mine holdninger.

Men ofte er det ikke 'plutselig. Jeg har gode guttekompiser som jeg hadde FØR jeg traff mannen min, faktisk er det felles kjente av oss, men noen av de står meg nærmere enn ham. Vi har fortsatt reist på turer sammen vi etter at jeg ble gift og alt. Før vi fikk samboere begge to kunne vi dele hotellrom. Det gjør vi ikke lenger - det ville ikke skjedd noe galt, men det føles ikke rett for de der hjemme, og dessuten har vi begge bedre økonomi nå sånn at det er OK å betale for hvert sitt rom.