Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-10, 09:57   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg også. Og ser heller ikke problemet. Jeg har vokst opp i en guttegjeng og ville synes det var ille om jeg måtte kutte ut barndomsvennene mine fordi jeg hadde fått mann (og etterhvert barn).

jeg også. jeg har fullt av kamerater, og har til stadighet kontakt med de, både alene og sammen med min og/eller deres partner. Jeg tror jeg hadde klabbet til noen som antydet at det betydde at jeg hadde problemer i mitt eget forhold. Synd om man har dårlige erfaringer, men dårlige erfaringer skaper ikke generelle sannheter.