Sv: Oppdatering på vårt liv med hund
Jeg hadde nå tenkt at jeg skulle delta i denne medisineringen (antibiotikakuren har mannen tatt seg av) siden det skal skje hver dag resten av hennes liv, men jeg må visst vente til neste år.
Gravide kvinner bør ikke håndtere kapslene, nemlig.
Dyr i drift blir hun, mannen kom til 15K i året bare for denne medisinen og kontrollene... Jaja, man regner jo ikke verdien av et kjæledyr i penger da, og et kosedyr er hun. Forhåpentligvis forsvinner flekkene som hun slikker sånn på etterhvert, sånn at hun slipper så mye kragebruk.
Hvordan det har seg at noen har klart å rapportere oss til styret for brudd på borettslagets absolutte båndtvang, er meg dog meget uvisst. Dyret er uten bånd utendørs i følgende situasjoner: på verandaen i 2. etg, uten trapp. Og tidvis har mannen tatt av båndet på trappa rett før hun gikk inn døra, altså kanskje to skritt uten bånd. Og vel, inni buret sitt i bilen, men det tas ikke av før hun er inni, rett før døra lukkes. Virkelig, vi overholder da den båndtvangen. I hagen har hun et fastmontert bånd/line, og er der aldri alene heller. Jeg skjønner det ikke.
(Nesten like lite forstår jeg hvorfor jeg skriver denne tråden, åpenbart uinteressant for alle andre enn meg...)